ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐ:
Hétfőtől csütörtökig: 9h00 - 17h00.
A főkonzulátus hétvégeken és munkaszüneti napokon zárva tart.
Munkaszüneti napok:
2024: január 1-2., március 15., március 29., április 1., május 1., május 6., május 20., május 27., augusztus 19-20., augusztus 26., október 23., november 1., december 24-25-26.
A főkonzulátuson valamennyi ügyben csak előzetes időpontfoglalás alapján történik az ügyintézés.
Az alábbi ügyekben e-mailen kell időpontot egyeztetni:
- érdekvédelmi ügyek
- gyermekvédelmi és gyámsági ügyek
- az egyszeri hazautazásra szolgáló ideiglenes útlevél ügyek
- állampolgársági ügyek, egyszerűsített honosítás
- halottszállítási engedély
Minden más ügyben az online időpontfoglaló rendszeren keresztül kell időpontot foglalni. Az időpontfoglaló rendszer és az időpontfoglalással kapcsolatos tudnivalók >>>ezen az oldalon érhetők el.
ELÉRHETŐSÉGEINK:
Telefonszám: 00 44 (0) 161 503 5678 (csak hétfőtől csütörtökig 10.00-12.00 óra és 15.00-16.00 óra között!)
E-mail: konz.man@mfa.gov.hu
FIGYELEM! A főkonzulátust telefonon hétfőtől csütörtökig 10.00-12.00 óra között és 15.00-16.00 óra között lehet elérni. Telefonvonalaink az érdeklődések nagy száma miatt nagyon leterheltek. Kérdéseivel kapcsolatban először szíveskedjen honlapunkon tájékozódni, illetve további kérdéseit a konz.man@mfa.gov.hu címen is felteheti. Telefonon és e-mailen keresztül (kivéve a fenti ügyeket) időpont nem foglalható! Az időpontfoglalással kapcsolatos tudnivalókat ide kattintva olvashatja. Kérjük megértő türelmüket, igyekszünk mindenkinek a lehető leghamarabb válaszolni.
!!! Bajba jutott magyar állampolgárok halaszthatatlan vészhelyzet esetén 0-24 órában elérhetik a Konzuli Szolgálatot. Vészhelyzeti elérhetőségekért kattintson ide!
Főkonzulátusunknak nincs felhatalmazása vízumkiadásra. Schengeni vízumkérelmekkel és tartózkodási engedélyekkel kapcsolatban részletesen tájékozódni EZEN A WEBOLDALON lehet, illetve érdeklődni a londoni nagykövetségünk által ITT megadott elérhetőségeken tud.